توضیحات تکمیلی

نحوه ساخت حساب کاربری

جهت تشکیل حساب کاربری، می‌بایست روی ایکون ورود/ثبت نام در بالای صفحه، سمت چپ کلیک کرده و پس از انتخاب گزینه “ایجاد حساب کاربری/ثبت نام”، با ورود اطلاعات خواسته شده به آسانی یک حساب کاربری ایجاد کرده و در انتها با انتخاب گزینه “ثبت نام”، مراحل را تکمیل نمایید.
پس از آن می‌توانید در قسمت گوشه سمت چپ بالای صفحه، با کلیک روی گزینه حساب کاربری من، وارد حساب کاربری خود شوید. از طریق پیشخوان حساب کاربری‌تان، می‌توانید سفارش‌های اخیرتان را مشاهده، آدرس‌های حمل و نقل و صورتحساب‌تان را مدیریت و جزییات حساب کاربری و کلمه عبور خود را ویرایش کنید.

ویرایش حساب کاربری

در مرحلۀ اول می‌باید به حساب کاربری خود وارد شوید. پس از آن می‌توانید از طریق جزییات حساب کاربری، حساب کاربری خود را ویرایش کنید.

آدرس‌ها

شما با ورود به حساب کاربری خود، می‌توانید به بخش “آدرس‌ها” رفته و با کلیک روی گزینه “افزودن” یک آدرس جدید برای حساب کاربری خود وارد نمائید. وارد کردن آدرس و کدپستی دقیق به فروشنده کمک می‌کند تا محصول را سریع‌تر به دست شما برسانند.

تغییر کلمه عبور

در صفحه حساب کاربری خود با کلیک روی گزینه “جزئیات حساب” در منوی سمت راست صفحه می‌توانید کلمه عبور فعلی خود را تغییر دهید.

لیست علاقه مندی‌ها

شما می توانید در لیست علاقه‌مندی‌ها آدرس محصولات مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا در صورت تمایل، در زمان دلخواه نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.
جهت ذخیره کردن یک محصول در این بخش، ابتدا می‌باید به صفحه محصول موردنظر خود رفته و سپس روی گزینه‌ی قلب کلیک کنید.

دریافت و بررسی سفارش

فروشگاه اینترنتی لومین دیزاین، محصولات بسیار متنوعی را از طراحان مختلف عرضه می‌کند و کلیه محصولات به سفارش مشتریان محترم طراحی و ساخته می‌شوند. از این رو، کلیه محصولات ارسالی تنها در صورت مغایرت قابل مرجوع کردن خواهند بود. در صورت مغایرت محصول ارسالی و سفارش داده شده، مشتریان محترم می‌باید در کمتر از ۲۴ ساعت پس از زمان تحویل، از طریق تماس با ما درخواست و دلایل مرجوع کردن خود را به لومین دیزاین اطلاع دهند.

نکات مهم هنگام دریافت محصول

کلیه محصولات ارسالی توسط لومین دیزاین بیمه می‌شوند. لذا در هنگام تحویل کالا توسط مامور پست، بسته بندی محصولات را باز کنید و در صورت شکستگی، محصول را بدون صورت جلسه مربوط به شکستگی تحویل نگیرید.
محصول را در لحظه دریافت، با اطلاعات سفارش مطابقت داده و در صورت ناقص بودن کالا یا مغایرت اقلام سفارش، موضوع را بلافاصله حداکثر تا ۳ ساعت به پشتیبانی لومین دیزاین اطلاع دهید.

بعد از باز کردن بسته بندی

چنانچه مشخص گردید کالا مغایر با محصول سفارش داده شده یا دارای معایبی از جمله خراشیدگی، روشن نشدن، زدگی و غیره ( هر مشکلی که بدون استفاده از محصول و در ظاهر و عملکرد اولیه محصول قابل تشخیص بوده) می‌باشد، لطفا بلافاصله پس از دریافت کالا، طی حداکثر ۲۴ ساعت، موارد مورد نظر را به پشتیبانی لومین دیزاین اطلاع دهید.

روند بازگشت سفارش

پس از تماس با لومین دیزاین و دریافت تایید کتبی در خصوص امکان بازگشت کالا، تیم لومین دیزاین با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم جهت ارسال محصول به آدرسی که در ایمیل تاییدیه لومین دیزاین مشخص شده را انجام خواهد داد. لطفا رسید هزینه بازگشت را همراه با محصول ارسال نمایید تا لومین دیزاین هزینه مرسوله را در صورت تایید شرایط به شما بازگرداند. لطفا تا زمان رسیدن کالا به دست فروشنده، کد رهگیری مرسوله را نزد خود نگه دارید. همچنین کالا باید به صورت کامل همراه بسته‌بندی و تمامی متعلقات برگشت داده شود.مسئولیت کالای بازگشتی تا زمان تحویل به فروشنده بر عهده مشتری می‌باشد. لذا در حفظ بسته‌بندی و سلامت محصول هنگام بازگشت دقت فرمایید.
در صورتی که قبل از دریافت تاییدیه کتبی از لومین دیزاین اقدام به مرجوع کردن کالای خود نمائید، لومین دیزاین هیچ گونه تعهدی در رسیدگی و بازپرداخت هزینه‌ها نخواهد داشت.

فرآیند بررسی کالاهای مرجوعی

شما می‌توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در این صفحه بازگردانید. هنگامی که کالای شما به فروشنده تحویل داده شود، بررسی‌های لازم صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم پشتیبانی لومین دیزاین به شما اعلام می‌گردد. در نهایت و با توجه به نوع مشکل کالا، یکی از سه حالت زیر برای کالای مرجوعی رخ می‌دهد:
۱. درصورتی که کالا با رعایت شرایط و قوانین، بازگشت داده شده باشد و پس از بررسی های انجام شده مغایرت تایید گردد، کالا پذیرفته شده و مبلغ آن به مشتری عودت داده می‌شود.
۲. درصورت آسیب دیدگی کالا در فرایند حمل و نقل مشتریان محترم می توانند با ارایه صورت جلسه تنظیم شده توسط شرکت حمل و نقل درخواست تعویض کالا را در کمتر ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا بدهند تا توسط لومین دیزاین مجددا برای آنها ارسال شود.
۳. درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد و یا پس از بررسی مغایرت مورد تایید لومین دیزاین نباشد، همان کالا به طور مجدد برای مشتری ارسال می‌گردد. بدیهی است که هزینه بازگشت از مشتری به فروشنده و ارسال مجدد آن از فروشنده به مشتری، برعهده‌ی مشتری خواهد بود.در صورت امتناع مشتری از دریافت، کالا به صورت امانی نزد فروشنده باقی مانده و نسبت به مفقودی و یا آسیب‌دیدگی مسئولیتی بر عهده لومین دیزاین نمی‌باشد.

بازپرداخت وجه کالای مرجوعی

در صورت نیاز به عودت وجه پس از تأیید مغایرت کالا توسط لومین دیزاین، مبلغ پرداختی طی ۳ روز کاری به شماره کارتی که مبلغ سفارش را با آن پرداخت نموده‌اید، بازپرداخت می‌شود.
شماره حساب اعلامی می‌باید متعلق به فرد خریدار باشد. به این معنی که نام خریدار در پنل لومین دیزاین با نام صاحب حساب یکسان باشد.

شما می توانید در لیست علاقه‌مندی‌ها آدرس محصولات مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا در صورت تمایل، در زمان دلخواه نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.
جهت ذخیره کردن یک محصول در این بخش، ابتدا می‌باید به صفحه محصول موردنظر خود رفته و سپس روی گزینه‌ی قلب کلیک کنید.

کلیه محصولات ارسالی توسط لومین دیزاین بیمه می‌شوند. لذا در هنگام تحویل کالا توسط مامور پست، بسته بندی محصولات را باز کنید و در صورت شکستگی، محصول را بدون صورت جلسه مربوط به شکستگی تحویل نگیرید.
محصول را در لحظه دریافت، با اطلاعات سفارش مطابقت داده و در صورت ناقص بودن کالا یا مغایرت اقلام سفارش، موضوع را بلافاصله حداکثر تا ۳ ساعت به پشتیبانی لومین دیزاین اطلاع دهید.

چنانچه مشخص گردید کالا مغایر با محصول سفارش داده شده یا دارای معایبی از جمله خراشیدگی، روشن نشدن، زدگی و غیره ( هر مشکلی که بدون استفاده از محصول و در ظاهر و عملکرد اولیه محصول قابل تشخیص بوده) می‌باشد، لطفا بلافاصله پس از دریافت کالا، طی حداکثر ۲۴ ساعت، موارد مورد نظر را به پشتیبانی لومین دیزاین اطلاع دهید.

شما می‌توانید تا یک ساعت پس از ثبت سفارش، از طریق تماس با لومین دیزاین کل سفارش و یا بخشی از سفارش خود را لغو نمایید. بدین صورت درخواست شما ثبت شده و در صورت پرداخت آنلاین، مبلغ پرداختی پس از کسر ۲ درصد کارمزد تا ۳ روز کاری به صورت خودکار به حسابی که با آن پرداخت را انجام داده‌اید، بازگشت داده خواهد شد.
امکان تغییر سفارش تنها پیش از شروع فرایند آماده سازی محصول امکان پذیر است. برای آگاهی از زمان شروع آماده سازی با لومین دیزاین تماس حاصل فرمایید. در صورتی که فرایند آماده سازی محصول شروع شده باشد امکان تغییر سفارش وجود نخواهد داشت.

پرسشهای متداول

زمان آماده سازی محصول متناسب با زمان مورد نیاز برای ساخت محصول و میزان سفارشات در جال پردازش توسط لومین دیزاین بین ۳ تا ۲۱ روز کاری به طول می‌انجامد.

برای کلیه سفارشات تغییر زمان و آدرس ارسال، تنها تا قبل از تحویل بسته به شرکت حمل و نقل از طریق تماس با پشتیبانی لومین دیزاین مقدور می‌باشد. در صورت تغییر آدرس توسط مشتری پس از تحویل کالا به شرکت حمل و نقل، هزینه ارسال مجدد به طور کامل برعهده‌ی مشتری خواهد بود.

شما می‌توانید تا یک ساعت پس از ثبت سفارش، کل سفارش و یا بخشی از سفارش خود را لغو نمایید. بدین صورت درخواست شما ثبت شده و در صورت پرداخت آنلاین، مبلغ پرداختی پس از کسر ۲ درصد کارمزد تا ۳ روز کاری به صورت خودکار به حسابی که با آن پرداخت را انجام داده‌اید، بازگشت داده خواهد شد.

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در صفحه تماس با ما، ارسال ایمیل و یا تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

بله. هنگام وارد نمودن آدرس، شما می‌توانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید. شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

به دو صورت پرداخت کارت به کارت و پرداخت آنلاین می‌توانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد. در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی‌گردد. تاکید می‌شود که در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: http://itemtracking.post.ir شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال می‌شود.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

درصورتی که سفارشی در حال اماده سازی دارید و قصد افزودن تعداد کالای خریداری شده و یا خرید کالای جدید دیگری را دارید، میتوانید کالا را به سبد خرید جدیدتان اضافه کنید و روی "ادامه فرآیند خرید" کلیک کنید.

با ورود به صفحه "حساب کاربری"، انتخاب گزینه "سفارش‌ها" و مشاهده سفارش مورد نظر می‌توانید تصویر فاکتور را دریافت کنید.

ابتدا وارد پروفایل خود شوید. روی گزینه ی "سفارش‌ها" کلیک کنید. می‌توانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با لومین دیزاین، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

توضیحات تکمیلی

نحوه ساخت حساب کاربری

جهت تشکیل حساب کاربری، می‌بایست روی ایکون ورود/ثبت نام در بالای صفحه، سمت چپ کلیک کرده و پس از انتخاب گزینه “ایجاد حساب کاربری/ثبت نام”، با ورود اطلاعات خواسته شده به آسانی یک حساب کاربری ایجاد کرده و در انتها با انتخاب گزینه “ثبت نام”، مراحل را تکمیل نمایید.
پس از آن می‌توانید در قسمت گوشه سمت چپ بالای صفحه، با کلیک روی گزینه حساب کاربری من، وارد حساب کاربری خود شوید. از طریق پیشخوان حساب کاربری‌تان، می‌توانید سفارش‌های اخیرتان را مشاهده، آدرس‌های حمل و نقل و صورتحساب‌تان را مدیریت و جزییات حساب کاربری و کلمه عبور خود را ویرایش کنید.

ویرایش حساب کاربری

در مرحلۀ اول می‌باید به حساب کاربری خود وارد شوید. پس از آن می‌توانید از طریق جزییات حساب کاربری، حساب کاربری خود را ویرایش کنید.

آدرس‌ها

شما با ورود به حساب کاربری خود، می‌توانید به بخش “آدرس‌ها” رفته و با کلیک روی گزینه “افزودن” یک آدرس جدید برای حساب کاربری خود وارد نمائید. وارد کردن آدرس و کدپستی دقیق به فروشنده کمک می‌کند تا محصول را سریع‌تر به دست شما برسانند.

تغییر کلمه عبور

در صفحه حساب کاربری خود با کلیک روی گزینه “جزئیات حساب” در منوی سمت راست صفحه می‌توانید کلمه عبور فعلی خود را تغییر دهید.

لیست علاقه مندی‌ها

شما می توانید در لیست علاقه‌مندی‌ها آدرس محصولات مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا در صورت تمایل، در زمان دلخواه نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.
جهت ذخیره کردن یک محصول در این بخش، ابتدا می‌باید به صفحه محصول موردنظر خود رفته و سپس روی گزینه‌ی قلب کلیک کنید.

دریافت و بررسی سفارش

فروشگاه اینترنتی لومین دیزاین، محصولات بسیار متنوعی را از طراحان مختلف عرضه می‌کند و کلیه محصولات به سفارش مشتریان محترم طراحی و ساخته می‌شوند. از این رو، کلیه محصولات ارسالی تنها در صورت مغایرت قابل مرجوع کردن خواهند بود. در صورت مغایرت محصول ارسالی و سفارش داده شده، مشتریان محترم می‌باید در کمتر از ۲۴ ساعت پس از زمان تحویل، از طریق تماس با ما درخواست و دلایل مرجوع کردن خود را به لومین دیزاین اطلاع دهند.

نکات مهم هنگام دریافت محصول

کلیه محصولات ارسالی توسط لومین دیزاین بیمه می‌شوند. لذا در هنگام تحویل کالا توسط مامور پست، بسته بندی محصولات را باز کنید و در صورت شکستگی، محصول را بدون صورت جلسه مربوط به شکستگی تحویل نگیرید.
محصول را در لحظه دریافت، با اطلاعات سفارش مطابقت داده و در صورت ناقص بودن کالا یا مغایرت اقلام سفارش، موضوع را بلافاصله حداکثر تا ۳ ساعت به پشتیبانی لومین دیزاین اطلاع دهید.

بعد از باز کردن بسته بندی

چنانچه مشخص گردید کالا مغایر با محصول سفارش داده شده یا دارای معایبی از جمله خراشیدگی، روشن نشدن، زدگی و غیره ( هر مشکلی که بدون استفاده از محصول و در ظاهر و عملکرد اولیه محصول قابل تشخیص بوده) می‌باشد، لطفا بلافاصله پس از دریافت کالا، طی حداکثر ۲۴ ساعت، موارد مورد نظر را به پشتیبانی لومین دیزاین اطلاع دهید.

روند بازگشت سفارش

پس از تماس با لومین دیزاین و دریافت تایید کتبی در خصوص امکان بازگشت کالا، تیم لومین دیزاین با شما تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم جهت ارسال محصول به آدرسی که در ایمیل تاییدیه لومین دیزاین مشخص شده را انجام خواهد داد. لطفا رسید هزینه بازگشت را همراه با محصول ارسال نمایید تا لومین دیزاین هزینه مرسوله را در صورت تایید شرایط به شما بازگرداند. لطفا تا زمان رسیدن کالا به دست فروشنده، کد رهگیری مرسوله را نزد خود نگه دارید. همچنین کالا باید به صورت کامل همراه بسته‌بندی و تمامی متعلقات برگشت داده شود.مسئولیت کالای بازگشتی تا زمان تحویل به فروشنده بر عهده مشتری می‌باشد. لذا در حفظ بسته‌بندی و سلامت محصول هنگام بازگشت دقت فرمایید.
در صورتی که قبل از دریافت تاییدیه کتبی از لومین دیزاین اقدام به مرجوع کردن کالای خود نمائید، لومین دیزاین هیچ گونه تعهدی در رسیدگی و بازپرداخت هزینه‌ها نخواهد داشت.

فرآیند بررسی کالاهای مرجوعی

شما می‌توانید کالای خود را طبق شرایط ذکر شده در این صفحه بازگردانید. هنگامی که کالای شما به فروشنده تحویل داده شود، بررسی‌های لازم صورت گرفته و نتیجه از طرف تیم پشتیبانی لومین دیزاین به شما اعلام می‌گردد. در نهایت و با توجه به نوع مشکل کالا، یکی از سه حالت زیر برای کالای مرجوعی رخ می‌دهد:
۱. درصورتی که کالا با رعایت شرایط و قوانین، بازگشت داده شده باشد و پس از بررسی های انجام شده مغایرت تایید گردد، کالا پذیرفته شده و مبلغ آن به مشتری عودت داده می‌شود.
۲. درصورت آسیب دیدگی کالا در فرایند حمل و نقل مشتریان محترم می توانند با ارایه صورت جلسه تنظیم شده توسط شرکت حمل و نقل درخواست تعویض کالا را در کمتر ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا بدهند تا توسط لومین دیزاین مجددا برای آنها ارسال شود.
۳. درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد و یا پس از بررسی مغایرت مورد تایید لومین دیزاین نباشد، همان کالا به طور مجدد برای مشتری ارسال می‌گردد. بدیهی است که هزینه بازگشت از مشتری به فروشنده و ارسال مجدد آن از فروشنده به مشتری، برعهده‌ی مشتری خواهد بود.در صورت امتناع مشتری از دریافت، کالا به صورت امانی نزد فروشنده باقی مانده و نسبت به مفقودی و یا آسیب‌دیدگی مسئولیتی بر عهده لومین دیزاین نمی‌باشد.

بازپرداخت وجه کالای مرجوعی

در صورت نیاز به عودت وجه پس از تأیید مغایرت کالا توسط لومین دیزاین، مبلغ پرداختی طی ۳ روز کاری به شماره کارتی که مبلغ سفارش را با آن پرداخت نموده‌اید، بازپرداخت می‌شود.
شماره حساب اعلامی می‌باید متعلق به فرد خریدار باشد. به این معنی که نام خریدار در پنل لومین دیزاین با نام صاحب حساب یکسان باشد.

شما می توانید در لیست علاقه‌مندی‌ها آدرس محصولات مورد علاقه خود را ذخیره کنید تا در صورت تمایل، در زمان دلخواه نسبت به خرید آنها اقدام نمائید.
جهت ذخیره کردن یک محصول در این بخش، ابتدا می‌باید به صفحه محصول موردنظر خود رفته و سپس روی گزینه‌ی قلب کلیک کنید.

کلیه محصولات ارسالی توسط لومین دیزاین بیمه می‌شوند. لذا در هنگام تحویل کالا توسط مامور پست، بسته بندی محصولات را باز کنید و در صورت شکستگی، محصول را بدون صورت جلسه مربوط به شکستگی تحویل نگیرید.
محصول را در لحظه دریافت، با اطلاعات سفارش مطابقت داده و در صورت ناقص بودن کالا یا مغایرت اقلام سفارش، موضوع را بلافاصله حداکثر تا ۳ ساعت به پشتیبانی لومین دیزاین اطلاع دهید.

چنانچه مشخص گردید کالا مغایر با محصول سفارش داده شده یا دارای معایبی از جمله خراشیدگی، روشن نشدن، زدگی و غیره ( هر مشکلی که بدون استفاده از محصول و در ظاهر و عملکرد اولیه محصول قابل تشخیص بوده) می‌باشد، لطفا بلافاصله پس از دریافت کالا، طی حداکثر ۲۴ ساعت، موارد مورد نظر را به پشتیبانی لومین دیزاین اطلاع دهید.

شما می‌توانید تا یک ساعت پس از ثبت سفارش، از طریق تماس با لومین دیزاین کل سفارش و یا بخشی از سفارش خود را لغو نمایید. بدین صورت درخواست شما ثبت شده و در صورت پرداخت آنلاین، مبلغ پرداختی پس از کسر ۲ درصد کارمزد تا ۳ روز کاری به صورت خودکار به حسابی که با آن پرداخت را انجام داده‌اید، بازگشت داده خواهد شد.
امکان تغییر سفارش تنها پیش از شروع فرایند آماده سازی محصول امکان پذیر است. برای آگاهی از زمان شروع آماده سازی با لومین دیزاین تماس حاصل فرمایید. در صورتی که فرایند آماده سازی محصول شروع شده باشد امکان تغییر سفارش وجود نخواهد داشت.

پرسشهای متداول

زمان آماده سازی محصول متناسب با زمان مورد نیاز برای ساخت محصول و میزان سفارشات در جال پردازش توسط لومین دیزاین بین ۳ تا ۲۱ روز کاری به طول می‌انجامد.

برای کلیه سفارشات تغییر زمان و آدرس ارسال، تنها تا قبل از تحویل بسته به شرکت حمل و نقل از طریق تماس با پشتیبانی لومین دیزاین مقدور می‌باشد. در صورت تغییر آدرس توسط مشتری پس از تحویل کالا به شرکت حمل و نقل، هزینه ارسال مجدد به طور کامل برعهده‌ی مشتری خواهد بود.

شما می‌توانید تا یک ساعت پس از ثبت سفارش، کل سفارش و یا بخشی از سفارش خود را لغو نمایید. بدین صورت درخواست شما ثبت شده و در صورت پرداخت آنلاین، مبلغ پرداختی پس از کسر ۲ درصد کارمزد تا ۳ روز کاری به صورت خودکار به حسابی که با آن پرداخت را انجام داده‌اید، بازگشت داده خواهد شد.

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در صفحه تماس با ما، ارسال ایمیل و یا تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

بله. هنگام وارد نمودن آدرس، شما می‌توانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید. شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

به دو صورت پرداخت کارت به کارت و پرداخت آنلاین می‌توانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد. در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی‌گردد. تاکید می‌شود که در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: http://itemtracking.post.ir شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال می‌شود.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

درصورتی که سفارشی در حال اماده سازی دارید و قصد افزودن تعداد کالای خریداری شده و یا خرید کالای جدید دیگری را دارید، میتوانید کالا را به سبد خرید جدیدتان اضافه کنید و روی "ادامه فرآیند خرید" کلیک کنید.

با ورود به صفحه "حساب کاربری"، انتخاب گزینه "سفارش‌ها" و مشاهده سفارش مورد نظر می‌توانید تصویر فاکتور را دریافت کنید.

ابتدا وارد پروفایل خود شوید. روی گزینه ی "سفارش‌ها" کلیک کنید. می‌توانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با لومین دیزاین، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.